Asszertív Kommunikáció

Win-win kapcsolatok

Tiszta vagy asszertív kommunikáció?

2016. február 20. 09:34 - Asszertív Kommunikáció

tiszta-kommunikacio.jpg

2013-ban kezdtem el foglalkozni a Tiszta Kommunikációval, a David J. Grove féle Clean Language-gel. 2016-ban már annyi megkeresést kaptam, hogy az asszertív kommunikáció is portfólióm részévé vált.

A Tiszta Kommunikáció a másik ember meghallgatásának tökélyre fejlesztett módszere, amelyet bonyolult helyzetek jobb átlátására használhatunk coachingban, terápiában, marketingben, kutatásban. 

Bár hihetetlen eredményeket értem el a Tiszta Kommunikáció segítségével, több száz embernek tanítottam meg valamilyen szinten a TK-t, komoly traumák szavakba öntésénél és sikeres marketing stratégiák alapjának lerakásánál bábskodhattam, valami hiányzott ebből. 

Saját magunk kifejezése.

A Tiszta Kommunikációban a kérdező teljes mértékben háttérbe helyezi magát azért, hogy a másik ember gondolatai, világlátása, érzelmei felszínre jöhessenek. Ehhez hihetetlen koncentrációra, figyelemre és fegyelemre van szükség, és csak rövid ideig lehet fenntartani.

Asszertív kommunikáció

Az asszertív kommunikáció a másik ember meghallgatása mellett az önkifejezést ugyanilyen hangsúlyosnak tartja. 2016 év elején határoztam el, miután számos telefont, emailt kaptam asszertív kommunikáció ügyben, hogy belevágok. Arra megyek, amerről a hívást hallom. Így bővült ki portfólióm a Tiszta Kommunikációs tréningek mellett az asszertivitás tréning tartásával.

Az asszertív kommunikációban ugyanis a meghallgatáson és az önismereten túl önmagunk kifejezéséről, képviseletéről is szó van.

A címben szereplő kérdésre tehát a válasz: tiszta és asszertív! 

Ez tehát most az első lépés. Innen indulunk. :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asszertivkommunikacio.blog.hu/api/trackback/id/tr878405876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása